Monday 27 July 2015

Favorite Essie nail polishes for summer




Every summer, as soon as the warm weather comes around, it is time for me to start using fun, colorful and bright shades of nail polish. During winter and autumn I prefer darker colors such as burgundies, blacks, greys, so when it is summer time it is perfect time for all the fun colors.

This summer my most worn shade of nail polish definitely was Essie Bikini so teeny. It is a beautiful light blue color, with a slight sheen to it, and every single time i've worn that shade everyone asked me what is that nail polish. Second most worn shade is somewhere between beige and muted pink. It is a perfect color because it goes perfectly with every outfit. The only true pink amongst these colors is Splash of Grenadine. It is muted pink, so it is not neon, nor is it too much "into your face" pink, it is perfect! Next one is called Lilasicm, and it is light lavender color, but it also has light blue in it, and it goes great with summer tan. The last one is Ballet slippers and it is beautiful milky white, and also goes great with a tan. Essie nail polishes are the best ones i've ever tried, since they last on me about 7 days without chipping.
What are your favorite shades for summer?
Until next post,
xoxo

Svako leto, čim Sunce odluči da se ponovo pojavi, dođe vreme da i ja izvučem iz zaborava svoje  zabavne, pastelne lakove za nokte. S obzirom na to da tokom jeseni i zime preferiram tamne boje - crne, bordo, sive i slične, tokom leta najrađe biram svetle boje. Ovog leta najviše sam nosila svetlo plavi lak Essie Bikini so teeny, i svaki put kada bih ga nosila svi bi me pitali koji lak nosim. Kada nisam nosila  njega, najčešće sam lakirala Demure Vixen. On je lepe bež boje, sa primesama roze, te je on negde između bež i prljavo roze. Jedini čisto roze lak koji sam nosila jeste Splash of grenadine. On je diiivna "mutirana" pink boja, te nije uopšte drečava i upadljiva. Sledeći lak zove se Lilacism. On je svetlo lavanda boje i ide savršeno sa letnjim tenom. Poslednji u nizu jeste i najnoviji dodatak mojoj letnjoj kolekciji- Essie ballet slipers. On je između bele i svetlo bebi roze boje i prilično je proziran, te vam neće dati kreč beli izgled, ali nije ni skroz providan, te daje mlečni izgled noktima. On takođe ide suuuper sa potamnelim tenom. Ja sam svoje lakove nabavila u DM-u, gde su trenutno na sniženju i koštaju 635,00 dinara. Na meni Essie lakovi traju oko nedelju dana, što je ubedljivo najduže od svih lakova koje sam ikada probala, te vam ih od srca preporučujem.
Koje su vaše omiljene nijanse za ovo leto? 
Do sledećeg posta,
xoxo


No comments:

Post a Comment